Project Description

beleasy logoKlant:
“Dikke kans dat je nog nooit van Beleasy hebt gehoord”, zegt de website. Toch zorgt Beleasy voor de bereikbaarheid voor grote bedrijven, succesvolle webwinkels en telefoonteams van bijvoorbeeld Tros Radar en de nationale War Child acties. Beleasy wil de markt voor servicenummers en hosted VoIP openbreken.

Probleemstelling:
Vrijwel alle contracten worden afgesloten via internet. Op een markt met diverse gevestigde concurrenten moet Beleasy een positie zien te veroveren. Hoe komt Beleasy zo hoog mogelijk in de zoekresultaten en meer bezoekers converteren naar klant?

Oplossing:
Voor Beleasy schreef ik diverse soorten content, waaronder landingspagina’s en een periodieke blog. Deze gaat de positie in de Google ranking voor diverse zoekwoorden versterken. Blogteksten zorgen voor het opbouwen van autoriteit en het aantrekken van nieuwe bezoekers via social media. De door mij op basis van onderzoek geschreven en ingedeelde landingspagina’s converteren bezoekers tot klanten. In de toekomt gaat meer inbound marketing content aangeboden worden.

Resultaat:
Het overgrote deel van de landingspagina’s heeft binnen enkele weken na de gefaseerde invoer een top 5 positie behaald in de Google zoekresultaten op gangbare zoektermen. Inmiddels hebben de landingspagina’s een frisse update gekregen op basis van verzamelde statistische informatie.

Samenwerking:
Goed met Tekst werkt binnen dit project samen met: Beleasy (opdrachtgever; contactpersoon: Denise Konings) en Hyperconnected (design, technische realisatie).