Blog over inbound marketing en tekstschrijven

Home/Blog over inbound marketing en tekstschrijven/
10 feb 2016

Wanneer schrijf je getallen voluit in letters?

10 februari 2016|Tags: , |

Een getal kun je in cijfers en in letters schrijven. Maar wanneer schrijf je een getal in letters en wanneer in cijfers? Mag je beide schrijfwijzen door elkaar gebruiken? En hoe schrijf je op de juiste manier getallen voluit in letters? [...]

30 jan 2016

Google Penguin update in 2016! Nou en?

30 januari 2016|Tags: , |

Het gerucht gaat dat Google een nieuwe Penquin-update uitrolt in 2016. Paniek! En dus blogt de hele SEO-gemeenschap er als een gek op los. Over wat er misschien wel of niet zou kunnen veranderen en hoe verschrikkelijk (of [...]

24 jan 2016

Hoe schrijf je de beste nieuwsbrief?

24 januari 2016|Tags: , , |

Het korte antwoord op de vraag: “Hoe schrijf je de beste nieuwsbrief?” is: niet. Nieuwsbrieven behoren tot de meest niet-relevante content ooit geschreven. Ze worden in de regel niet geschreven voor mensen, enkel door mensen. Jij kunt veel beter en ik zal je [...]

15 nov 2015

De regel van wederkerigheid

15 november 2015|Tags: , |

Als je kerstkado’s koopt, ken je dit ongemakkelijke gevoel. Je hebt met vrienden afgesproken dat jullie met Kerst voor een bepaald bedrag iets voor elkaar kopen. Tegenover de verwachting dat je iets moois ontvangt, staat dat jij iets terug moet geven dat minimaal [...]

13 nov 2015

Hamburgercontent

13 november 2015|Tags: |

Oktober was de maand van het creatieve knip- en plakwerk. Het Algemeen Dagblad moest door het stof omdat zij een interview met Lange Frans in het NRC verknipte tot een geheel nieuw artikel. En de hoofdredacteur [...]

19 sep 2015

De spagaat van Marketing

19 september 2015|Tags: , , |

Vandaag las ik een blogartikel van Tadek Solarz over de enorme opkomst van adblockers als reactie op het toenemende aantal bedrijven dat adverteren als businessmodel ziet. En daarna zag ik een presentatie van Yvonne Tocquigny over de mythe van marketing automation. [...]